FŐOLDAL   VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK   REGISZTRÁCIÓ
E-mail cím: Jelszó: KOSÁR 0 db termék



DVD Blu-ray 3D Blu-ray Könyv CD Játék


Gasztronómia
Western
Tévéfilm
Katasztrófa
Filmszatíra
Történelmi
Történelmi opera
Koncert
Humoros
Életmód
Fitness
Ismeretterjesztő film
Horror
Táncfilm
Hangoskönyv
Vers
Kaland
Mulatós
Egypercesek
Rajzfilm




Összeg: Ft






Cégadatok és tevékenység
Fizetés és szállítás
Szállítási költség
Kosár
Rendelés lemondása, elállás joga
Termekgarancia
Adatvédelem
Oldalunkon megjelenõ adatok
Vásárlás
Elõrendelés
Rendelés késése
Szállítási határidõ
Megjegyzés rovat
Akciók, kedvezmények, hírlevél,ügyfélszolgálat
.
.
Mit tegyek, ha…


Cégadatok és tevékenység

Hamar-glass Bt.

Címünk: 3069 Alsótold Toldi út 10.
Adószám: 22276207-2-12
Cégjegyzékszám: 12-06-005215
Telefonszám: +36-30-565-1510
E-mail: info@dvdplaza.hu
Kapcsolattartó: Hamaridesz Árpád

Termékeink:  Könyvek, DVD filmek, Blu-ray filmek, Zenei CD-k, játék szoftverek..

Fizetés és szállítás

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, mely tartalmazza az ÁFA-t is.

A vételár kiegyenlítése a következõ módon történhet, ezek között szabadon kiválaszthat, hogy az Ön számára melyik a legkényelmesebb:

-    a futárszolgálatnak készpénzben, vagy bankkártyával utánvéttel: 
a csomag kézhezvételekor a megrendelt  áru értékét és a szállítási költséget egyben a futárnak fizeti készpénzben vagy bankkártyával. 

 -    
elõre utalással és futárszolgálattal történõ szállítással: 
az áru és a szállítási költség  átutalását és annak általunk történõ feldolgozását követõen a csomagot kiszállítják,  kézhezvételkor természetesen Önnek már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs.

 -  
  személyes átvétel: 
az Ön által megrendelt áru értékét kell kifizetni készpénzben.

 -  
 házhoz szállítás más országokban: 
jelenleg csak Magyarország területén szállítunk.

A szállítási idõk tájékoztató jellegûek.


Szállítási költség

A szállítási költség az együtt, egy csomagban feladott termékek árának függvényében változik.

Értékhatártól függõen a szállítási költségek a következõk szerint alakulnak: 

GLS Futárszolgálat, utánvétes szállítás esetén /24-48 óra a szállítás, a raktáron lévõ termékek esetén, minden egyéb esetben 2-5 munkanap/:

- 0 - 4 999 forint áruértékig: 990 Ft.

- 5 000-14 999 forint áruértékig: 690 Ft.

- 15 000 forint fölötti áruérték: 0 Ft /INGYENES a szállítás/

GLS Futárszolgálat, elõre utalás esetén a következõk szerint módosulnak a költségek:

- 0 - 15 000 forint áruértékig: 890 Ft

- 15 000 forint fölötti áruérték: 0 Ft /INGYENES a szállítás/

Elõre utalás esetén várja meg a visszaigazoló e-mailt a szállításról vagy kollégánk telefonos jelentkezését! 

       Lehetõség van postai szállításra is, a posta mindenkori díjszabása szerint.(min. 1990 Ft. A díj)


Számlaszám: Az alábbi bankszámlára kérjük utalni az összeget:
11103107-22276207-35000008 CIB Bank /Hamar-glass Bt./ 

Kérjük a közleménybe egy termék nevét beírni! 

 

A szállítási költség és a megrendelt áru/áruk vételára szerepel a csomagban található számlán. Számlát minden esetben küldünk a csomagban, ha a megrendelt áru ajándék lesz, kérjük, megrendeléskor jelezze a rendelés megjegyzés rovatában, a számlát ilyenkor borítékban mellékeljük.

Szintén jelezze felénk ugyanitt, ha rendelését nem azonnal óhajtja megkapni, hanem egy Önnek megfelelõbb idõpontban. Így akár összevonhatja több rendelését is, mellyel szállítási költséget takaríthat meg.

  Futárszolgálat

Az oldalunkon megrendelt termékeket jelenleg a GLS futárszolgálaton keresztül juttatjuk el Önhöz. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 24 órán belül vállalják az egész ország területén a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben (8-17 óra között) dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon ebben az idõintervallumban át tudja valaki venni a csomagot a megadott címen.

 A  futárszolgálat munkatársai szükség-kérés esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért olyan telefonszámot érdemes megadni, amelyen általában elérhetõ. Ha a címzett az elsõ kézbesítéskor nem tartózkodik  a megadott címen, a kézbesítõ értesítést hagy a csomag érkezésérõl. Sikertelen kézbesítés esetén a futár másnap ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. 


Online vásárlás – GLS kiszállítási lehetõségek

 

GLS csomagszállítás háztól házig

 

             GLS házhoz szállítás 1 munkanap alatt,

             online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match

             ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 1 802 02 65

FlexDeliveryService (Rugalmas kézbesítés) – csak háztól házig szállítás esetén

             folyamatos e-mail és/vagy SMS értesítés

             tájékoztató a kézbesítés várható idejérõl a futár telefonszámával

             a címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét

             esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban

             csomag átirányítható több mint 500 GLS CsomagPontba


        Kérjük amennyiben CsomagPontra kéri a szállítást a megjegyzés rovatba írja be a CsomagPont pontos címét, és nevét!

 

GLS CsomagPontok

 

 

Használja ki a személyes átvétel elõnyeit és igazítsa napi ritmusához!

 

Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!

 

A GLS a feladást követõen 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítõt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehetõ a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevõhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevõ is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítõt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

 

 

 

További részletes tájékoztató

 

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

 

             Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,

             Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,

             Ha saját idõbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,

             Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,

             Ha gyakran van úton, és ezért egyszerûen útba esik az átvevõhely.

 

A GLS CsomagPontok jól megközelíthetõ helyeken különbözõ profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt.  A  GLS CsomagPont keresõvel http://www.csomag.hu/  könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevõhelyet.

 

 

 

 

 

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

 

             Az áru feladását követõ munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítõt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.

             Az értesítõ tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.

             Az értesítést követõ 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.

             A megrendelésnél megadott akár 4 átvevõ közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

 

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

 

Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következõ munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

 

Utánvétes csomagok átvétele

 

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.

 

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

     Online rendelés személyes átvétele

Weboldalunkon megvásárolt termékeinket személyesen is átveheti a lenti címen Hétfõtõl-Péntekig 14-19 óra között, amíg nem küldtünk emailban visszajelzést, hogy a termék átvehetõ, kérjük ne induljon el(minden esetben küldünk értesítést, ha átvehetõ a megrendelés). A rendelés véglegesítésénél a termékek átvételére 7 nap áll rendelkezésére.  Rendelésének összegét– készpénzzel–tudja kiegyenlíteni.

Rendelését a következõ címen veheti át:  

-      
1136 Budapest Balzac utca 18. DVD-CD Bolt (A Westendtõl 2 percre, közel a Lehel térhez, és a Nyugatihoz)
11-19 óráig. hétfõtõl-péntekig.




Kosár

A vásárlás elsõ lépése a regisztráció, majd a  kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelezi Önt vásárlásra, amennyiben meggondolja magát, akkor az „+,-” gombbal bármely tételt kiveheti a kosárból. A könyvek, illetve más termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg Ön meg nem vásárolja, esetleg a kosárból ki nem teszi õket.

Ha 30 percig semmilyen böngészõ tevékenységet nem végez, akkor a vásárlás folytatásához ismét be kell jelentkeznie oldalunkra.  Ilyenkor az elérhetõ tételeket a kosarában fogja találni

Rendelés lemondása, elállás joga

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak jelezze.

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtõl számított 14 munkanapon belül. Írásbeli lemondás esetén elegendõ a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Futáros kiszállítás esetén a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza az alábbi címre (1151, Budapest Batthyány utca 19.), és a megérkezésétõl számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vevõt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetõségünk.
Személyes átvétel esetén a már átvehetõ terméket az átvevõhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 14 munkanapon belül számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevõhelyen történik.

Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta. Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelõnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a DVDPLAZA elengedett a házhoz szállításkor – ez jelenleg 999 Ft.

Abban az esetben, ha a terméket a vevõ használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ill. követelhetjük az áru nem rendeltetésszerû használatából fakadó károk megtérítését.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Mûszaki termékek esetében erre az átvételtõl számított 14 napon belül van lehetõség, ezt követõen a garanciális szervizhez kell fordulni.

Online vitarendezési platform itt érhetõ el.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm



Termekgarancia
A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követõ lehetõ legrövidebb idõn belül írásban tájékoztassa a DVDPLAZA-t. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: - elsõsorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstol elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Hamar-glass Bt.-t terhelik.
Adatvédelem

Az DVDPLAZA tiszteletben tartja és biztonsággal õrzi az Ön személyes adatait. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli - figyelemmel az 1992. évi LXIII. adatvédelemrõl szóló törvényre -, és csak saját promóciós kampányainak keretében használja fel, harmadik személynek nem adja át. Ön, mint felhasználó tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan idõre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. 
A honlap látogatása során bizonyos tartalmak automatikusan generálódnak a honlapot futtató webszerveren (pl. a látogató IP címe, a látogatás idõpontját, valamint a böngészõ és operációs rendszer típusa). Ezen adatokat kizárólag arra használjuk, hogy a honlap forgalmát figyelemmel kísérjük, és további fejlesztéseink érdekében megismerjük Felhasználóink látogatási szokásait. Ezen adatokat a megjelölt céloktól eltérõ célra nem használjuk fel.
További kérdéssel, illetve észrevételeivel keresse az üzemeltetõ munkatársát a dvdplaza@dvdplaza.hu e-mail címen.

Oldalunkon megjelenõ adatok
Oldalainkon megjelenõ információk az DVDPLAZA tulajdonát képezik. Az anyagok kizárólag személyes, nem kereskedelmi célú használata engedélyezett. Az itt található anyagokat a látogató nem jogosult módosítani, újra elõállítani, nyilvánosan közzétenni, elõadni, terjeszteni, illetve egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló vagy kereskedelmi célzattal felhasználni. Adatainkat a legnagyobb gondosság mellett állítottuk össze, de az esetleges hibákért felelõsséget nem vállalunk. Egyes termékek fotói illusztrációk és eltérhetnek a valóságtól. Az árak honlapunkon történõ megjelenésüktõl kezdve érvényesek kivéve, ha azok minden gondosság ellenére hibásan kerültek feltüntetésre, - különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktõl jelentõsen eltérõ vagy rendszerhiba folytán megjelenõ árak, - akkor cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a megrendelõ tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történõ kiszállítást. Ha ez a megrendelõnek nem felel meg, elállhat a szerzõdéstõl.


Vásárlás

Vásárláshoz elsõ lépésként regisztrálni kell, a késõbbiekben a megrendeléshez be kell lépnie, e-mail címével és jelszóval.



Tegye a megvásárolni kívánt tételeket a kosarába, majd kattintson a "megrendelés" gombra. Házhoz szállítás esetén töltse ki, illetve ellenõrizze a szállítási címet az „1. Személyes adatok" menüpontban. Ha a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, azt is itt kell jeleznie illetve megadnia. Kérjük ezt a számlázási adatoknál jelezzék! Ez után válasszon átvételi módot.. Ha ezeken nem kíván változtatni, akkor nincs szükség az elsõ két pont megnyitására.
Összegezzük az Ön által választott termékeket, a fizetendõ végösszeget, valamint az átvételi és fizetési módot. A "megrendelem" gombbal fejezheti be, adhatja le rendelését.
Megrendelésének alakulását figyelemmel kísérheti oldalunkon a „rendeléseim” menüpontban.
A csomagban minden esetben kiküldjük az Ön által megadott adatokkal kiállított számlát, melyen a megrendelt termékek tételesen szerepelnek.
Megrendelésérõl rendszerünk automatikus visszaigazolást küld.

Elõrendelés

      Az Elõrendelhetõk menüpontban olyan tételeket talál, amelyek még nem érkeztek be webáruházunkba. Amennyiben szeretne rendelni ezen termékek közül, azokat a megszokott módon a kosarába helyezheti, akár önállóan, akár más megrendelhetõ termékkel együtt. A kosarában található termékek adatlapján megtalálja a szállíthatóságukra vonatkozó információkat (elõrendelhetõ, rendelésre,raktáron, stb…), melynek értelmében a készleten lévõ termékeket egy-öt munkanapon belül, az elõrendelt termékeket pedig azok webáruházunkba történõ beérkezését követõen, külön csomagban szállítjuk. Ha két különbözõ megjelenésû terméket rendel, azokat külön csomagban és csomagonként külön szállítási költséggel küldjük. Amely termékek mellett az elõrendelhetõ szerepel, azok megrendelése során Ön már eldöntheti, hogy a terméket - a raktárunkba történõ beérkezéséhez képest - azonnal szállítsuk, vagy a következõ megrendelésével együtt.
Ezután a Megrendelés elküldése gombra kattintva a megszokott módon véglegesítheti rendelését. (A megrendelés fázisaira vonatkozó aktuális információkat a termék adatlapján szintén végigkövetheti.) (Sajnos a megjelenések idõpontja csak tájékoztató jellegû, mert a kiadók eltérhetnek a tervezett dátumtól)
A kosarában szereplõ termékek végösszege magában foglalja a raktárba beérkezett elõrendelt termékek árát is. 
Az elõrendelhetõ DVD-k, Blu-ray-ek, Könyvek, CD-k árai tájékoztató jellegûek, és a megjelenést követõen változhatnak. 

Rendelés késése

Sajnos olykor megeshet, hogy beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidõre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésrõl és ha ismert, a szállítás új várható idõpontjáról a lehetõ legkorábban tájékoztatni a megrendelõt vagy érdeklõdhet telefonon (06-30-711-5568) a logisztikán.
A rendelés két részletben történõ szállításáról, átvételérõl, illetve annak esetleges költségeirõl érdeklõdjön ügyfélszolgálatunknál. (info@dvdplaza.hu)

Szállítási határidõ

Raktáron: 1-3 munkanap : A raktáron vagy a központi raktárban levõ termékek szállítási határideje.
Rendelhetõ: Szállítás a beérkezés után történik, ami általában 2 - 5 munkanap.
Elõrendelés: Az elõrendelt termékek kiszállításának idejét a megrendelés folyamán határozza meg: azonnali, vagy a következõ megrendelésével együtt történõ szállítás. Természetesen minden szállításnak külön költsége van. A termék beérkezésérõl rendszerünk automatikusan e-mailben értesíti Önt. 
Joglejárt: nem rendelhetõ

 Mivel választékunk rendkívül nagy, és több forrásból származik, egyes tételek, DVD-k, Blu-ray-ek, Könyvek, CD-k beszerzése tovább tarthat, ekkor az átvétel a leghosszabb szállítási határidõhöz igazodik.
Az egyszerre rendelt, de különbözõ szállítási határidejû termékek egyszerre, egy csomagban vehetõek át.

 Amint rendelését átadjuk a futárnak, vagy az személyesen átvehetõvé válik, errõl Önt e-mailben értesítjük.

Megjegyzés rovat

A megjegyzés rovatot a rendelés lezárása, összeállítása után olvassák kollégáink. Futáros kiszállítás esetén ez csomagolás elõtt, személyes átvét esetén pedig az átvevõhelyre való kiérkezés után történik meg.
Kérjük, hogy mindig röviden, lényegre törõen fogalmazza meg megjegyzését. Visszajelzésre, válaszra igényt tartó kérését, kérdését intézze rögtön ügyfélszolgálatunkhoz (
info@dvdplaza.hu), hogy arra mielõbb válaszolni tudjunk, az ne veszíthesse aktualitását.

Akciók, kedvezmények, hírlevél,ügyfélszolgálat

Internetes áruházunk a legtöbb terméket 5-40% internetes kedvezménnyel árusítja, mely kedvezmény független a választott átvételi módtól.

A kedvezmény  tankönyvekre, szakkönyvekre, idegen nyelvû kiadványokra, szótárakra és a Magyar Nagylexikonra nem vonatkozik.
Akciós kedvezményeink változatosak, a kedvezmény mértéke könyveknél 10-40%, CD-knél és DVD-knél, Blu-ray-nél pedig 3-40%.

Különbözõ típusú akcióink és kedvezményeink nem vonhatók össze egymással.

Az oldalon feltüntetett árak már a kedvezményes árak

Hírlevél
Kiadói akcióinkról és egyéb heti akcióinkról hírlevelünkben küldünk tájékoztatást.
Hírleveleink a kiküldéskor érvényes árakat tartalmazzák, az éppen aktuális árakról mindig honlapunkon tájékozódhat.
 A regisztrációkor a hírlevél bejelölésével hozzájárulok ahhoz, hogy a www.dvdplaza.hu számomra reklám céllal Hírlevelet küldjön

Ügyfélszolgálat
Bármilyen kérdéssel, észrevétellel kapcsolatban forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon 09:00-17:00 óra között a 06-30-711-5568 telefonszámon, vagy a info@dvdplaza.hu e-mail címen.
Üzemeltetõ: Hamar-glass Bt. 3069 Alsótold Toldi út 10

.
.
Mit tegyek, ha…

Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni.

A regisztrációt visszaigazoló emailban található linkre kattintva tudja aktiválni regisztrációját, ha ez még sem sikerülne:
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat (info@dvdplaza.hu)!

E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?
Valószínûleg korábban már megkísérelt regisztrálni az adott e-mail címmel, a „elfelejtett jelszó”-nál kérhet jelszó-emlékeztetõt, amit a regisztráció gomb mellett talál vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!

Elfelejtettem a jelszavamat?
Kérjen automatikus jelszó-emlékeztetõt az Elfelejtett jelszó gomb megnyomásával, amit a Regisztráció gomb mellett talál. A rendszer törli a jelenlegi jelszavad és újat állít be, amit elküld az e-mail címedre
!


Nem érkezett meg a regisztrációt követõen a megerõsítéshez szükséges e-mail?

A spamek között is ellenõrizze le a visszaigazoló emailt.
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat (info@dvdplaza.hu)!


Mit írhatok a „megjegyzés” rovatba?
A munkatársainknak szóló részbe:


-       az általunk vállalt határidõ utáni szállítási, átvételi dátumot
hóvégi kézbesítés kérését

-       rendelések egy csomagban történõ kézbesítésének igényét (elõjegyzésre nem tudunk rendelést váratni!)
-      az(oka)t a nap(oka)t, melyeken nem tudja átvenni rendelését
-      csomagot Ön helyett más (szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti
-      az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését, ha ezt szükségesnek véli
-     telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt

     Mit ne írjak a „megjegyzés” rovatba?

A munkatársainknak szóló részbe:

-    a korábban kiválasztottól eltérõ átvételi- és/vagy fizetési módot, szállítási vagy számlázási címet, azokat a megjegyzés fölötti menüpontokat megnyitva tudja módosítani
-    hogy a rendelésrõl több számlát szeretne - egy rendelésrõl automatikusan egy számlát állítunk ki, ha több számlát szeretne, több rendelést kell leadnia
-    hogy elõjegyzésével együtt szeretné a kézbesítést - elõjegyzésre ugyanis sajnos nem tudunk rendelést váratni, ha új megjelenésrõl van szó, akkor egy a megjelenést követõ dátumot adjon meg szállítás napjának
-    hogy a kosárba tettõl eltérõ példányszámot szeretne – lépjen vissza a kosárhoz, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat,  ha az oldalunkon nem található, nem rendelhetõ terméket szeretne.

Nem tudom határidõn belül átvenni a rendelésemet?.

Keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?
Keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
Csomagolás szempontjából összevonható, tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget, ill. ha a két rendelés együtt eléri a 15 000 Ft-ot, nem fizet szállítási díjat.
Kedvezmények szempontjából azonban nem vonhatók össze a rendelések.

Megváltozott az e-mail-címem/telefonszámom/lakcímem, mit tegyek?
A „beállítások” menüpontban módosíthatja adatait a bejelentkezést követõen.

Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Miért? Megkapom késõbb?
Sajnos néha elõfordul, hogy partnerünk nem értesít bennünket idõben (csak a rendelés rögzítése, a beszerzés megkezdése után) egy-egy tétel kifogyásáról, így az még rendelhetõ honlapunkon. Mivel általában nem tudjuk, hogy mikor, milyen feltételekkel lesz ismételten elérhetõ a hiányzó termék, nem teszünk ígéretet annak a késõbbiekben történõ kiküldésére.


Mikor kapom meg az elõjegyzett termékeket?
Új megjelenésû termékek elõjegyzése esetén a kiadótól kapott információ alapján feltüntetjük a megjelenés várható idõpontját, de erre garanciát a Dvdplaza.hu nem tud vállalni.







PILATES TALAJGYAKORLATOK - A
DVD
999 Ft.




NOÉ (2014) (3D BD) (BLU-RAY)
Bluray
7790 Ft.




AMERIKAI PITE: A TALÁLKOZÓ
DVD
2990 Ft.




AVATAR: AANG LEGENDÁJA - I.KÖNYV: VÍZ - 2. DVD
DVD
1299 Ft.




ANDRÉ RIEU: LIVE IN BRAZIL
DVD
4790 Ft.




VADON (2014)
DVD
3090 Ft.




HOLTODIGLAN (2014)
DVD
3090 Ft.




UTÓDOK (BLU-RAY)
Bluray
6890 Ft.



Speciális ajánlatok


A GLS FUTÁRNAK MÁR BANKKÁRTYÁVAL IS FIZETHET!





FÜGGETLENSÉG NAPJA:FELTÁMADÁS


Csingiling és a Soharém legendája

DVDPlaza.hu webshop
Válogasson több ezer termékünkből. Film, zene, könyv és játék szoftver online rendelés és házhozszállítás.
Copyright © 2012 Hamar-glass Bt. Email:info@dvdplaza.hu, Tel:+36-30-711-5568
A szervert a Sensus Informatika Kft üzemelteti